Sunday, August 20, 2017

Lirik Tilanjur Cinta - Jenny Jem


Print Friendly and PDFPrint Friendly

A share of the latest bidayuh song that feature on this blog Lirik Lagu Bidayuh 2017. The song that I mention is sang by Jenny Jem and the title is Tilanjur Cinta.

So let views the song's as per-attach below and don't forget click like and share the post for lirik lagu Tilanjur Cinta - Jenny Jem.

Video: Tilanjur Cinta - Jenny Jem




Lirik lagu Tilanjur Cinta - Jenny Jem


aseng.. ku babar tikaco
tiyap kali nganang kisah
aku ngan amu

amu dari de mene setia
biar bikali-kali aku
kandam aseng mu..

[1]
tilanjur ku maseh nyalau amu
kai dapat ku nejen aseng ku
tiyap kali amu tanggah
maseh bigatar nyam asengku
nyam anyap mah
inya beken ngan adih

[2]
Oh! Tuhan tulung masi ngan aku
kai sanggup ku tarus mung siti
biar aku buhu nyuke
masu babar napud amu
kai ku puan mung anih boh lagi..

anyap kala aku nyangka
indi andu amu bilalih tagan aku
mu meh milih, mandu dayung beken
de labih paguh, labih setia
masu aku..

Repeat [1][2]

hooo..oooo.. hey iyeiye...hei..

Repeat [1], oooo... yei... hu..
Repeat [1][2]

mung anih boh lagi.. huhu..
tilanjur cinta..

Credit goes to the up-loader for this song Tilanjur Cinta - Jenny Jem. Hope you guy's enjoy my video and lyrics @liriklagubidayuh here; remember do support our artists and the production by buying the ORIGINAL album.

Lirik Lagu Bidayuh: Tilanjur Cinta - Jenny Jem, Thanks for coming and do subscribes to lirik lagu bidayuh blog.


No comments:

Post a Comment