Saturday, November 11, 2017

Lirik Dari Salau - Connie Francis


Print Friendly and PDFPrint Friendly

A share of the latest bidayuh song that feature on this blog Lirik Lagu Bidayuh 2017. The song that I mention is sang by Connie Francis and the title is Dari Salau.

So let views the song's as per-attach below and don't forget click like and share the post for lirik lagu Dari Salau - Connie Francis.

Video: Dari Salau - Connie Francis




Lirik lagu Dari Salau - Connie Francis


Wang silama ti aku nitih kisah damba
Aku muas ngawang adep ku siti
Biek gayun nuh mandam nyam asungku
Ngawang ulah basa mu oh dari salau

Tuhai aku nijen pak aga aku kadak
Sanda adih nyam kai sidi lagi
Ngaban bidapud manihkah pedanu
Laju mu nyaut ngaban kuon bidingan

[1]
Mandam nyam asungku amu nyanda mungdamu
Mandam nyam asungku nijun sanda amu
Pikir ku charut dapih cinta da sabut mu
Tangah gayun nu amu napud salau bauh

[2]
Kan ku ngawang amu kai nyeut ku lagi
Kisah da damba kuon ku ntian amu
Cinta da sinalau mbuh magan lilap
Mung sien pirangai amu kasi aku

Repeat [1][2]

Credit goes to the up-loader for this song Dari Salau - Connie Francis. Hope you guy's enjoy my video and lyrics @liriklagubidayuh here; remember do support our artists and the production by buying the ORIGINAL album.

Lirik Lagu Bidayuh: Dari Salau - Connie Francis, Thanks for coming and do subscribes to lirik lagu bidayuh blog.


No comments:

Post a Comment