Saturday, April 16, 2016

Lirik Assuh Biru Buda - Timala


Print Friendly and PDFPrint Friendly

A share of the latest bidayuh song that feature on this blog Lirik Lagu Bidayuh for 2016. The song that I mention is sang by Timala and the title is Assuh Biru Buda.

Credit goes to the up-loader for this song "Assuh Biru Buda - Timala". Hope you guy's enjoy my video and lyrics @ lirik lagu bidayuh here; remember do support our artists and the production by buying the ORIGINAL album.

So let views the song's as per-attach below and don't forget click like and share the post for lirik lagu Assuh Biru Buda - Timala.

Video: Assuh Biru Buda - Timala




Lirik lagu Assuh Biru Buda - Timala


Assuh da biru buda
Raram bimain da baba
Manerg mung angin laga
Ngaban kanam nyihup daya

Aku lamah anyap kuasa
Ngilawan nyigan assuh buda

Chrs:

Karan aseng ku ira matan
Pikir ku masih tiyan
Karan aseng ku ira nyigan
Tijuhut kaja tangan

Tiraweu aku
Aku mealah ihang [2x]

Lajeu, aku lajeu
Nyasal ku nyalau amu
Tangan dusa nyogan amu
Amu tikel nyaluk aku

Tikait, anyap jaran balik
Assuh biru buda makin mudip

Lirik Lagu Bidayuh: Assuh Biru Buda - Timala; Thanks for coming and do subscribes to lirik lagu bidayuh blog.


No comments:

Post a Comment