Saturday, October 28, 2017

Lirik Kuu Dog Napa Yun Ku - Lisa Abui


Print Friendly and PDFPrint Friendly

A share of the latest bidayuh song that feature on this blog Lirik Lagu Bidayuh 2017. The song that I mention is sang by Lisa Abui and the title is Kuu Dog Napa Yun Ku.

So let views the song's as per-attach below and don't forget click like and share the post for lirik lagu Kuu Dog Napa Yun Ku - Lisa Abui.

Video: Kuu Dog Napa Yun Ku - Lisa Abui




Lirik lagu Kuu Dog Napa Yun Ku - Lisa Abui


Bagu rais muko aku du
Aku kiris bagu dari sangon
Pak kan ku tinga jawin mu
Sangon dari ku kiris doh mun sangon mu

[1]
Kuu sawu dong napa yun ku
An kah kuu mit jadi jara mu

[2]
Duh piduri jera duh piduri susah
Asa kuu agi retah di jawin ku
Duh piduri ujen duh piduri
Asa kuu an bidapud ngan aku

[3]
Aku an da kuu puan
Darom asung kuu
Pinyirindu atin ku
Kaos-I yon mu

Aku raan miyu ngan kuu
Pak kan bitura jawin asung ku taru
An ku taran pikir ku so kuu
Pak sangon mu pandai pidadud atin ku

Repeat [1][2][3],[2][3][2]

Credit goes to the up-loader for this song Kuu Dog Napa Yun Ku - Lisa Abui. Hope you guy's enjoy my video and lyrics @liriklagubidayuh here; remember do support our artists and the production by buying the ORIGINAL album.

Lirik Lagu Bidayuh: Kuu Dog Napa Yun Ku - Lisa Abui, Thanks for coming and do subscribes to lirik lagu bidayuh blog.


No comments:

Post a Comment